Gestor/a de suport i acompanyament a entitats federades

Federació ECOM
Explicació de la demanda
ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.

Busquem una persona per sumar-se a l’equip d’ECOM com a Gestor/a de suport a entitats federades prestadores de serveis.
La seva missió serà acompanyar i assessorar les entitats que gestionen serveis socials, ajudant-les a resoldre consultes sobre normativa, gestió i relació amb l’administració, i contribuint a enfortir el sector i millorar l’atenció a les persones amb discapacitat física i orgànica.
Entitat
Federació ECOM
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones amb discapacitat
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
• Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
• Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Coneixements de SinergiaCRM.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Menys d’un any
Tasques i responsabilitats
Funcions:
• Atendre i assessorar les entitats federades en qüestions relacionades amb la gestió de serveis socials, la normativa vigent, els tràmits administratius, les condicions i preus públics, i altres aspectes vinculats al seu funcionament davant l’administració.
• Elaborar materials tècnics i guies pràctiques que facilitin l’adaptació i la millora dels serveis.
• Col·laborar amb l’equip d’ECOM en la detecció de necessitats comunes i l’impuls d’accions col·lectives (formacions, jornades, grups de treball...).
• Donar suport a la representació d’ECOM en espais de coordinació i incidència amb l’administració i altres agents del sector.

Perfil requerit:
• Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.
• Domini del paquet Office.
• Nivell alt de català parlat i escrit.

Competències:
• Compromís.
• Atenció centrada en la persona.
• Adaptació al canvi.
• Treball en equip.
• Organització i planificació.
• Capacitat d’anàlisi i resolució.
• Comunicació i interrelació amb diferents públics.

Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
• Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Coneixements de SinergiaCRM.

Oferim:
• Incorporació immediata.
• Contracte indefinit.
• Jornada a temps completa de 35 h setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
• Salari: 24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
• Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 - Barcelona
Idiomes
Català mínim C1
Espanyol
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Dues tardes de treball a la setmana.
Flexibilitat en horari d'entrada i sortida.
Possibilitat de teletreballar un dia setmanal un cop passat el període d'adaptació.
Salari
24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades