Federació ECOM 
  Explicació de la demanda
              ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.
Busquem una persona per sumar-se a l’equip d’ECOM com a Gestor/a de suport a entitats federades prestadores de serveis.
La seva missió serà acompanyar i assessorar les entitats que gestionen serveis socials, ajudant-les a resoldre consultes sobre normativa, gestió i relació amb l’administració, i contribuint a enfortir el sector i millorar l’atenció a les persones amb discapacitat física i orgànica.
          Busquem una persona per sumar-se a l’equip d’ECOM com a Gestor/a de suport a entitats federades prestadores de serveis.
La seva missió serà acompanyar i assessorar les entitats que gestionen serveis socials, ajudant-les a resoldre consultes sobre normativa, gestió i relació amb l’administració, i contribuint a enfortir el sector i millorar l’atenció a les persones amb discapacitat física i orgànica.
Entitat
              Federació ECOM
          Termini del procés de selecció
              Tipus de col·laboració
              Presencial
          Tipus d'oferta
              Estructura
          Territori / Ubicació
          Barcelona
              Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
          Persones amb discapacitat
              Titulació mínima requerida
              Llicenciatura/grau
          Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
              •	Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
• Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Coneixements de SinergiaCRM.
          • Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Coneixements de SinergiaCRM.
Tipus de jornada
              Jornada sencera
          Nombre de llocs demandats
              Entre 1 i 5
          Mínim d'experiència professional
              Menys d’un any
          Tasques i responsabilitats
              Funcions:
• Atendre i assessorar les entitats federades en qüestions relacionades amb la gestió de serveis socials, la normativa vigent, els tràmits administratius, les condicions i preus públics, i altres aspectes vinculats al seu funcionament davant l’administració.
• Elaborar materials tècnics i guies pràctiques que facilitin l’adaptació i la millora dels serveis.
• Col·laborar amb l’equip d’ECOM en la detecció de necessitats comunes i l’impuls d’accions col·lectives (formacions, jornades, grups de treball...).
• Donar suport a la representació d’ECOM en espais de coordinació i incidència amb l’administració i altres agents del sector.
Perfil requerit:
• Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.
• Domini del paquet Office.
• Nivell alt de català parlat i escrit.
Competències:
• Compromís.
• Atenció centrada en la persona.
• Adaptació al canvi.
• Treball en equip.
• Organització i planificació.
• Capacitat d’anàlisi i resolució.
• Comunicació i interrelació amb diferents públics.
Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
• Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Coneixements de SinergiaCRM.
Oferim:
• Incorporació immediata.
• Contracte indefinit.
• Jornada a temps completa de 35 h setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
• Salari: 24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
• Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 - Barcelona
          • Atendre i assessorar les entitats federades en qüestions relacionades amb la gestió de serveis socials, la normativa vigent, els tràmits administratius, les condicions i preus públics, i altres aspectes vinculats al seu funcionament davant l’administració.
• Elaborar materials tècnics i guies pràctiques que facilitin l’adaptació i la millora dels serveis.
• Col·laborar amb l’equip d’ECOM en la detecció de necessitats comunes i l’impuls d’accions col·lectives (formacions, jornades, grups de treball...).
• Donar suport a la representació d’ECOM en espais de coordinació i incidència amb l’administració i altres agents del sector.
Perfil requerit:
• Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.
• Domini del paquet Office.
• Nivell alt de català parlat i escrit.
Competències:
• Compromís.
• Atenció centrada en la persona.
• Adaptació al canvi.
• Treball en equip.
• Organització i planificació.
• Capacitat d’anàlisi i resolució.
• Comunicació i interrelació amb diferents públics.
Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
• Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Coneixements de SinergiaCRM.
Oferim:
• Incorporació immediata.
• Contracte indefinit.
• Jornada a temps completa de 35 h setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
• Salari: 24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
• Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 - Barcelona
Idiomes
              Català mínim C1
Espanyol
          Espanyol
Disponibilitat de vehicle propi
              No
          Millores i altres incentius laborals
              Dues tardes de treball a la setmana. 
Flexibilitat en horari d'entrada i sortida.
Possibilitat de teletreballar un dia setmanal un cop passat el període d'adaptació.
          Flexibilitat en horari d'entrada i sortida.
Possibilitat de teletreballar un dia setmanal un cop passat el període d'adaptació.
Salari
              24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
          L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
      
  Oferta en PDF
              
          