Fundacions Ferrer
  Explicació de la demanda
              Fundacions Feerre cerca un/a Coordinador/a de persones. Aquesta figura serà clau per liderar les polítiques de gestió de persones de la fundació amb una combinació de visió estratègica i aplicació operativa, treballant estretament amb diferents equips i àrees. El seu objectiu principal serà fomentar una cultura organitzativa inclusiva, cooperativa i plenament alineada amb els valors i la missió social del projecte.
          Entitat
              Fundacions Ferrer
          Termini del procés de selecció
              Territori / Ubicació
          Barcelona
              Titulació mínima requerida
              Llicenciatura/grau
          Especialitat acadèmica
          Grau en Psicologia
          Màster en Direcció i Gestió de RRHH
              Tipus de jornada
              Jornada sencera
          Mínim d'experiència professional
              Més de 3 anys
          Tasques i responsabilitats
              Funcions principals: 
• Dissenyar i implementar estratègies i polítiques de gestió de persones de forma transversal.
• Acompanyar els equips en processos de selecció, desenvolupament i avaluació del talent.
• Coordinar-se amb el Patronat i altres àrees transversals.
• Supervisar i donar suport a un equip directe de dues persones.
• Desenvolupar i posar en marxa projectes vinculats al benestar, cultura organitzativa, formació i desenvolupament.
• Impulsar processos de millora contínua en la gestió del talent i el lideratge compartit.
• Vetllar perquè les pràctiques de gestió de persones s’alineïn amb els marcs legals i ètics.
• Facilitar la comunicació entre àrees i fomentar el treball col·laboratiu en tota l’estructura.
Què t’oferim?
• Contractació directa amb l’empresa final.
• Projecte estable (contracte indefinit).
• Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres, amb horari flexible.
• Model híbrid de treball.
• Incorporació a un projecte sòlid, amb vocació transformadora i impacte social real.
• Paquet retributiu segons la vàlua del perfil.
• Ubicació: Barcelona.
Perfil que busquem:
• Formació en Psicologia, Relacions Laborals, Dret, Sociologia, ADE o àrees afins.
• Experiència mínima de 8 anys en el àrea de RRHH, àmbits de gestió de persones o desenvolupament organitzatiu.
• Haver treballat en organitzacions del tercer sector o en entorns complexos i transversals.
• Domini d’ofimàtica avançada (Microsoft Office).
• Nivell alt de català i castellà (nadiu). Nivell d’anglès C1.
• Carnet de conduir i vehicle propi.
• Residència a Barcelona o rodalies.
• Visió estratègica amb orientació a resultats i a les persones.
• Excel·lents habilitats de comunicació, negociació i influència.
• Capacitat de lideratge horitzontal i treball col·laboratiu.
• Sensibilitat social, ètica professional i coherència amb els valors del tercer sector.
• Iniciativa, autonomia i capacitat per liderar canvis organitzatius.
          • Dissenyar i implementar estratègies i polítiques de gestió de persones de forma transversal.
• Acompanyar els equips en processos de selecció, desenvolupament i avaluació del talent.
• Coordinar-se amb el Patronat i altres àrees transversals.
• Supervisar i donar suport a un equip directe de dues persones.
• Desenvolupar i posar en marxa projectes vinculats al benestar, cultura organitzativa, formació i desenvolupament.
• Impulsar processos de millora contínua en la gestió del talent i el lideratge compartit.
• Vetllar perquè les pràctiques de gestió de persones s’alineïn amb els marcs legals i ètics.
• Facilitar la comunicació entre àrees i fomentar el treball col·laboratiu en tota l’estructura.
Què t’oferim?
• Contractació directa amb l’empresa final.
• Projecte estable (contracte indefinit).
• Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres, amb horari flexible.
• Model híbrid de treball.
• Incorporació a un projecte sòlid, amb vocació transformadora i impacte social real.
• Paquet retributiu segons la vàlua del perfil.
• Ubicació: Barcelona.
Perfil que busquem:
• Formació en Psicologia, Relacions Laborals, Dret, Sociologia, ADE o àrees afins.
• Experiència mínima de 8 anys en el àrea de RRHH, àmbits de gestió de persones o desenvolupament organitzatiu.
• Haver treballat en organitzacions del tercer sector o en entorns complexos i transversals.
• Domini d’ofimàtica avançada (Microsoft Office).
• Nivell alt de català i castellà (nadiu). Nivell d’anglès C1.
• Carnet de conduir i vehicle propi.
• Residència a Barcelona o rodalies.
• Visió estratègica amb orientació a resultats i a les persones.
• Excel·lents habilitats de comunicació, negociació i influència.
• Capacitat de lideratge horitzontal i treball col·laboratiu.
• Sensibilitat social, ètica professional i coherència amb els valors del tercer sector.
• Iniciativa, autonomia i capacitat per liderar canvis organitzatius.
Idiomes
              Nivell alt de català i castellà (nadiu). Nivell d’anglès C1. 
          Disponibilitat de vehicle propi
              Sí
          Off
      
  