Coordinador/a de persones

Fundacions Ferrer
Explicació de la demanda
Fundacions Feerre cerca un/a Coordinador/a de persones. Aquesta figura serà clau per liderar les polítiques de gestió de persones de la fundació amb una combinació de visió estratègica i aplicació operativa, treballant estretament amb diferents equips i àrees. El seu objectiu principal serà fomentar una cultura organitzativa inclusiva, cooperativa i plenament alineada amb els valors i la missió social del projecte.
Entitat
Fundacions Ferrer
Termini del procés de selecció
Territori / Ubicació
Barcelona
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Grau en Psicologia
Màster en Direcció i Gestió de RRHH
Tipus de jornada
Jornada sencera
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions principals:
• Dissenyar i implementar estratègies i polítiques de gestió de persones de forma transversal.
• Acompanyar els equips en processos de selecció, desenvolupament i avaluació del talent.
• Coordinar-se amb el Patronat i altres àrees transversals.
• Supervisar i donar suport a un equip directe de dues persones.
• Desenvolupar i posar en marxa projectes vinculats al benestar, cultura organitzativa, formació i desenvolupament.
• Impulsar processos de millora contínua en la gestió del talent i el lideratge compartit.
• Vetllar perquè les pràctiques de gestió de persones s’alineïn amb els marcs legals i ètics.
• Facilitar la comunicació entre àrees i fomentar el treball col·laboratiu en tota l’estructura.

Què t’oferim?
• Contractació directa amb l’empresa final.
• Projecte estable (contracte indefinit).
• Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres, amb horari flexible.
• Model híbrid de treball.
• Incorporació a un projecte sòlid, amb vocació transformadora i impacte social real.
• Paquet retributiu segons la vàlua del perfil.
• Ubicació: Barcelona.

Perfil que busquem:
• Formació en Psicologia, Relacions Laborals, Dret, Sociologia, ADE o àrees afins.
• Experiència mínima de 8 anys en el àrea de RRHH, àmbits de gestió de persones o desenvolupament organitzatiu.
• Haver treballat en organitzacions del tercer sector o en entorns complexos i transversals.
• Domini d’ofimàtica avançada (Microsoft Office).
• Nivell alt de català i castellà (nadiu). Nivell d’anglès C1.
• Carnet de conduir i vehicle propi.
• Residència a Barcelona o rodalies.
• Visió estratègica amb orientació a resultats i a les persones.
• Excel·lents habilitats de comunicació, negociació i influència.
• Capacitat de lideratge horitzontal i treball col·laboratiu.
• Sensibilitat social, ètica professional i coherència amb els valors del tercer sector.
• Iniciativa, autonomia i capacitat per liderar canvis organitzatius.



Idiomes
Nivell alt de català i castellà (nadiu). Nivell d’anglès C1.
Disponibilitat de vehicle propi
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades