Casal dels Infants
Explicació de la demanda
Formació
Titulació universitària en Educació Social, Treball Social, Pedagogia, Psicopedagogia o altres estudis equivalents del camp social.
Títol de director/a d’activitats de lleure.
Experiència
Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C)
Mínim 1 any d’experiència.
Experiència en dinamització i coordinació d’activitats socioeducatives amb i adolescents en desavantatge social.
Experiència en intervenció amb famílies en desavantatge social.
Experiència en el treball d’elements socioeducatius a través dels processos grupals.
Experiència de treball escolar i el coneixement de la llei educativa vigent.
Experiència en realització d’adaptacions curriculars i plans educatius individualitzats.
Es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants.
Competències
Dinamisme i autonomia.
Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques.
Competència en dissenyar, planificar, realitzar i avaluar serveis socioeducatius.
Capacitat per elaborar, aplicar i avaluar plans de treball (individual i grupal) en la intervenció socioeducativa acord amb les necessitats detectades amb famílies i adolescents en situació de vulnerabilitat i/o risc social.
Competència en intervenció i suport a l’estudi amb adolescents.
Capacitat de treball en equip amb els centres educatius.
Titulació universitària en Educació Social, Treball Social, Pedagogia, Psicopedagogia o altres estudis equivalents del camp social.
Títol de director/a d’activitats de lleure.
Experiència
Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C)
Mínim 1 any d’experiència.
Experiència en dinamització i coordinació d’activitats socioeducatives amb i adolescents en desavantatge social.
Experiència en intervenció amb famílies en desavantatge social.
Experiència en el treball d’elements socioeducatius a través dels processos grupals.
Experiència de treball escolar i el coneixement de la llei educativa vigent.
Experiència en realització d’adaptacions curriculars i plans educatius individualitzats.
Es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants.
Competències
Dinamisme i autonomia.
Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques.
Competència en dissenyar, planificar, realitzar i avaluar serveis socioeducatius.
Capacitat per elaborar, aplicar i avaluar plans de treball (individual i grupal) en la intervenció socioeducativa acord amb les necessitats detectades amb famílies i adolescents en situació de vulnerabilitat i/o risc social.
Competència en intervenció i suport a l’estudi amb adolescents.
Capacitat de treball en equip amb els centres educatius.
Entitat
Casal dels infants
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Infància
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Educació Social
Llicenciada en Pedagogia
Psicopedagogía
Treball Social
Torns
Matí
Tarda
Tipus de jornada
Mitja jornada
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Menys d’un any
Tasques i responsabilitats
Coordinació temes vinculats amb el programa ProInfància.
Coordinació amb direcció i equip de docents CEIPS del barri del Raval.
Disseny i seguiment de les activitats per a la millora de l’èxit escolar.
Realització i supervisió de la programació i de les accions educatives.
Intervenció socioeducativa en grup i individualment.
Acompanyament socioeducatiu: anàlisi de necessitats, elaboració, aplicació i avaluació dels plans de millora (tutories, entrevistes amb les famílies i coordinació amb la xarxa dels agents socials corresponents).
Acompanyament de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques.
Coordinació amb entitats i la xarxa d’atenció a la infància.
Coordinació i treball conjunt amb el centre educatiu.
Coordinació amb direcció i equip de docents CEIPS del barri del Raval.
Disseny i seguiment de les activitats per a la millora de l’èxit escolar.
Realització i supervisió de la programació i de les accions educatives.
Intervenció socioeducativa en grup i individualment.
Acompanyament socioeducatiu: anàlisi de necessitats, elaboració, aplicació i avaluació dels plans de millora (tutories, entrevistes amb les famílies i coordinació amb la xarxa dels agents socials corresponents).
Acompanyament de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques.
Coordinació amb entitats i la xarxa d’atenció a la infància.
Coordinació i treball conjunt amb el centre educatiu.
Idiomes
Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C)
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
HORARI 30h setmanals de dilluns a dijous. Ocasionalment treball en caps de setmana amb
compensació en còmput anual d’hores. Activitats en vacances escolars de casals i colònies.
SOU BRUT 1.596,35 € bruts mensuals per 12 pagues.
INCORPORACIÓ Setembre.
CONTRACTACIÓ Indefinida.
compensació en còmput anual d’hores. Activitats en vacances escolars de casals i colònies.
SOU BRUT 1.596,35 € bruts mensuals per 12 pagues.
INCORPORACIÓ Setembre.
CONTRACTACIÓ Indefinida.
Salari
1.596,35 € bruts mensuals per 12 pagues.
Off
Oferta en PDF
DPC-2509EESR.docx.pdf116.59 KB