Explicació de la demanda
Descripció:
<p><strong>+Tu Fundació de Suport</strong> és una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, d’abast català, que exerceix les figures jurídiques de suport a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual i/o deteriorament cognitiu.</p><p>Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a <strong>Referent Comptable</strong>, dins de l’àrea econòmica.</p><p><strong>La seva missió és la gestió i l'administració econòmica del patrimoni, els ingressos i les despeses de les persones que acompanyem.</strong></p><p><br><strong>Funcions principals </strong>com a referent econòmic de les persones usuàries<strong>:</strong></p><p><br>Comptabilitzar i verificar totes les despeses i ingressos</p><p>Col·laborar amb l'elaboració i seguiment del pressupost personal</p><p>Supervisar la tresoreria</p><p>Realitzar les sol·licituds i gestions administratives necessàries per donar suport economicofinancer</p><p>Gestionar i administrar els contractes d'assegurances, subministraments, lloguers, etc.</p><p>Assistir a les persones usuàries col·laborant i informant per a la seva presa de decisions</p><p>Vetllar per la rendibilitat i el bon estat del patrimoni</p><p>Elaborar els informes econòmics sol·licitats pels jutjats o altres administracions (inventari, informes, declaracions, liquidacions fiscals...)</p><p>Tasques administratives transversals</p><p>Recopilar tota la informació necessària interna o externament per a conèixer l'estat econòmic, trajectòria econòmica i voluntat de la persona usuària.</p><p>Recopilar i custodiar la documentació necessària per a justificar les despeses i ingressos, provinents de liquidacions internes, liquidacions de residències o centres, factures de proveïdors, etc.</p><p>Col·laborar de manera proactiva en les comissions i projectes transversals de la Fundació.</p><p><strong>T'agradaria treballar amb nosaltres? Envia el teu currículum a rrhh@mestu.org</strong></p>
Condicions:
<p>Incorporació immediata</p><p>Jornada completa en horari de 8:00 a 15h i dos dies setmana de 8:00 a 14:00 i de 15 a 18h. De juliol a setembre l'horari és de 8 a 15 hores.</p><p>Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de continuïtat</p><p>Salari: 23.464,14€ bruts anuals en 14 pagues</p><p>Formació continua</p><p>Ambient de treball dinàmic i agradable</p>
Requisits:
<p>Coneixements específics i tècnics: Comptabilitat, tràmits amb les administracions i serveis comuns de gestoria.</p><p>Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració o equivalent</p><p>Català acreditat nivell C</p><p>Domini d’Excel i nivell d’usuari de la resta del Paquet Office i de les aplicacions de Microsoft 365.</p><p>Competències desitjables: Iniciativa, planificació, ordre i qualitat, treball en equip, comunicació positiva, empatia, compromís, autoconfiança, autocontrol, flexibilitat, capacitat d’aprenentatge, pensament analític i conceptual.</p>
Font: https://xarxanet.org/oferta-feina/referent-economic-7
<p><strong>+Tu Fundació de Suport</strong> és una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, d’abast català, que exerceix les figures jurídiques de suport a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual i/o deteriorament cognitiu.</p><p>Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a <strong>Referent Comptable</strong>, dins de l’àrea econòmica.</p><p><strong>La seva missió és la gestió i l'administració econòmica del patrimoni, els ingressos i les despeses de les persones que acompanyem.</strong></p><p><br><strong>Funcions principals </strong>com a referent econòmic de les persones usuàries<strong>:</strong></p><p><br>Comptabilitzar i verificar totes les despeses i ingressos</p><p>Col·laborar amb l'elaboració i seguiment del pressupost personal</p><p>Supervisar la tresoreria</p><p>Realitzar les sol·licituds i gestions administratives necessàries per donar suport economicofinancer</p><p>Gestionar i administrar els contractes d'assegurances, subministraments, lloguers, etc.</p><p>Assistir a les persones usuàries col·laborant i informant per a la seva presa de decisions</p><p>Vetllar per la rendibilitat i el bon estat del patrimoni</p><p>Elaborar els informes econòmics sol·licitats pels jutjats o altres administracions (inventari, informes, declaracions, liquidacions fiscals...)</p><p>Tasques administratives transversals</p><p>Recopilar tota la informació necessària interna o externament per a conèixer l'estat econòmic, trajectòria econòmica i voluntat de la persona usuària.</p><p>Recopilar i custodiar la documentació necessària per a justificar les despeses i ingressos, provinents de liquidacions internes, liquidacions de residències o centres, factures de proveïdors, etc.</p><p>Col·laborar de manera proactiva en les comissions i projectes transversals de la Fundació.</p><p><strong>T'agradaria treballar amb nosaltres? Envia el teu currículum a rrhh@mestu.org</strong></p>
Condicions:
<p>Incorporació immediata</p><p>Jornada completa en horari de 8:00 a 15h i dos dies setmana de 8:00 a 14:00 i de 15 a 18h. De juliol a setembre l'horari és de 8 a 15 hores.</p><p>Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de continuïtat</p><p>Salari: 23.464,14€ bruts anuals en 14 pagues</p><p>Formació continua</p><p>Ambient de treball dinàmic i agradable</p>
Requisits:
<p>Coneixements específics i tècnics: Comptabilitat, tràmits amb les administracions i serveis comuns de gestoria.</p><p>Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració o equivalent</p><p>Català acreditat nivell C</p><p>Domini d’Excel i nivell d’usuari de la resta del Paquet Office i de les aplicacions de Microsoft 365.</p><p>Competències desitjables: Iniciativa, planificació, ordre i qualitat, treball en equip, comunicació positiva, empatia, compromís, autoconfiança, autocontrol, flexibilitat, capacitat d’aprenentatge, pensament analític i conceptual.</p>
Font: https://xarxanet.org/oferta-feina/referent-economic-7
Entitat
+Tu Fundació de Suport
Termini del procés de selecció
Territori / Ubicació
Barcelona
Disponibilitat de vehicle propi
No
Off