Fundació Privada ECOM
Explicació de la demanda
ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.
Busquem una persona per donar suport en l’execució i el seguiment dels projectes i línies estratègiques de la nostra àrea d’Accessibilitat: Mobilitat, Urbanisme – Espai públic i Habitatge - Edificació.
Busquem una persona per donar suport en l’execució i el seguiment dels projectes i línies estratègiques de la nostra àrea d’Accessibilitat: Mobilitat, Urbanisme – Espai públic i Habitatge - Edificació.
Entitat
Fundació Privada ECOM
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones amb discapacitat
Titulació mínima requerida
Formació professional
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions:
• Disseny, gestió i avaluació de formacions sobre accessibilitat.
• Redacció de documents i guies sobre normativa, projectes i ajuts.
• Organització i dinamització de grups, tallers i xerrades.
• Atenció i gestió de consultes, denúncies i necessitats relacionades amb vulneracions de drets.
• Promoció i dinamització de la participació de les entitats del tercer sector.
• Tasques de gestió interna de l’àrea (administració, recollida i anàlisi de dades, seguiment d’indicadors, cerca de recursos...).
Perfil requerit:
• CFGS de l’àmbit social
• Experiència en formació i atenció a persones amb discapacitat
• Formació i/o experiència sobre accessibilitat i disseny universal
• Domini de l'entorn Windows, paquet Office i treball en el núvol
• Nivell C català
Competències:
• Compromís
• Atenció centrada en la persona
• Adaptació al canvi i polivalència
• Treball en equip
• Capacitat d’anàlisi, organització i planificació del treball
• Autonomia i resolució
Valorarem:
• Coneixements / experiència en participació, dinamització de grups i gestió de conflictes.
• Coneixements / experiència en sistemes operatius de mòbils. Persona usuària experta en telèfons intel·ligents.
• Coneixements o experiència en l’àmbit de la discapacitat i les entitats del tercer sector.
• Coneixements de realització i edició bàsica de vídeos curts.
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements d’eines 2.0 i xarxes socials.
Oferim:
• Incorporació a partir de setembre de 2025
• Contracte fins al 31 de març de 2026 amb possibilitat de continuïtat
• Jornada completa de 35 h setmanals, de dilluns a divendres (matins i dues tardes)
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació
• Salari: 20.993,84 € bruts mensuals en 14 pagues.
• Ubicació: C/ Llança, 42. 08015 – Barcelona.
• Disseny, gestió i avaluació de formacions sobre accessibilitat.
• Redacció de documents i guies sobre normativa, projectes i ajuts.
• Organització i dinamització de grups, tallers i xerrades.
• Atenció i gestió de consultes, denúncies i necessitats relacionades amb vulneracions de drets.
• Promoció i dinamització de la participació de les entitats del tercer sector.
• Tasques de gestió interna de l’àrea (administració, recollida i anàlisi de dades, seguiment d’indicadors, cerca de recursos...).
Perfil requerit:
• CFGS de l’àmbit social
• Experiència en formació i atenció a persones amb discapacitat
• Formació i/o experiència sobre accessibilitat i disseny universal
• Domini de l'entorn Windows, paquet Office i treball en el núvol
• Nivell C català
Competències:
• Compromís
• Atenció centrada en la persona
• Adaptació al canvi i polivalència
• Treball en equip
• Capacitat d’anàlisi, organització i planificació del treball
• Autonomia i resolució
Valorarem:
• Coneixements / experiència en participació, dinamització de grups i gestió de conflictes.
• Coneixements / experiència en sistemes operatius de mòbils. Persona usuària experta en telèfons intel·ligents.
• Coneixements o experiència en l’àmbit de la discapacitat i les entitats del tercer sector.
• Coneixements de realització i edició bàsica de vídeos curts.
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements d’eines 2.0 i xarxes socials.
Oferim:
• Incorporació a partir de setembre de 2025
• Contracte fins al 31 de març de 2026 amb possibilitat de continuïtat
• Jornada completa de 35 h setmanals, de dilluns a divendres (matins i dues tardes)
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació
• Salari: 20.993,84 € bruts mensuals en 14 pagues.
• Ubicació: C/ Llança, 42. 08015 – Barcelona.
Idiomes
Català i castellà
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
20.993,84 € bruts anuals en 14 pagues.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF