Fundació Intermedia
Explicació de la demanda
A Intermedia Job, liderem el procés de selecció per al Departament Econòmic i Financer de la Fundació Idea.
La Direcció Econòmica i Financera de la Fundació Idea és la responsable de vetllar per la sostenibilitat econòmica de l’entitat i liderar les línies del Pla Estratègic anual que estan directament relacionades amb l’àrea Econòmica i de Finances. Per aquest 2025 aquestes dues línies són la posada en marxa de la digitalització dels processos del departament de comptabilitat i finances i millorar la rendibilitat econòmica de l’entitat.
La Direcció Econòmica i Financera de la Fundació Idea forma part de l’equip de Direcció de l’entitat (5 persones) i està en dependència de la Direcció General. A nivell d’equip directe, té 3 persones al càrrec i, de forma transversal, ha de liderar 4 persones més tècniques administratives que treballen en punts d’actuació.
Perfil formatiu i laboral
Formació universitària en l’àmbit de l’Economia i/o l’Empresa.
Experiència mínima de 3 anys en llocs de comandament, coordinació, responsable o direcció de l’àrea d’economia i finances.
Idiomes: Castellà i Català a nivell alt o nadiu. Anglès nivell alt, especialment per poder llegir, interpretar i redactar projectes, concursos i subvencions.
Disponibilitat de mobilitat per realitzar visites presencials de forma puntual als centres de treballa de Cardedeu, Hospitalet de Llobregat i Barcelona ciutat.
Es valora, per a aquest lloc de feina:
Experiència professional en àrees d’Economia i Finances dins d’organitzacions de l’Economia Social i Solidària.
Formació complementària en gestió financera.
Coneixements, experiència i/o formació en digitalització de processos.
Què ofereix
Contractació a jornada complerta.
Incorporació immediata (respectant possible preavís si la persona està treballant en aquests moments).
Salari brut anual entre 45.000€ i 50.000€.
Lloc de treball a Sabadell. Possibilitat de realitzar dos dies setmanals de teletreball.
La Direcció Econòmica i Financera de la Fundació Idea és la responsable de vetllar per la sostenibilitat econòmica de l’entitat i liderar les línies del Pla Estratègic anual que estan directament relacionades amb l’àrea Econòmica i de Finances. Per aquest 2025 aquestes dues línies són la posada en marxa de la digitalització dels processos del departament de comptabilitat i finances i millorar la rendibilitat econòmica de l’entitat.
La Direcció Econòmica i Financera de la Fundació Idea forma part de l’equip de Direcció de l’entitat (5 persones) i està en dependència de la Direcció General. A nivell d’equip directe, té 3 persones al càrrec i, de forma transversal, ha de liderar 4 persones més tècniques administratives que treballen en punts d’actuació.
Perfil formatiu i laboral
Formació universitària en l’àmbit de l’Economia i/o l’Empresa.
Experiència mínima de 3 anys en llocs de comandament, coordinació, responsable o direcció de l’àrea d’economia i finances.
Idiomes: Castellà i Català a nivell alt o nadiu. Anglès nivell alt, especialment per poder llegir, interpretar i redactar projectes, concursos i subvencions.
Disponibilitat de mobilitat per realitzar visites presencials de forma puntual als centres de treballa de Cardedeu, Hospitalet de Llobregat i Barcelona ciutat.
Es valora, per a aquest lloc de feina:
Experiència professional en àrees d’Economia i Finances dins d’organitzacions de l’Economia Social i Solidària.
Formació complementària en gestió financera.
Coneixements, experiència i/o formació en digitalització de processos.
Què ofereix
Contractació a jornada complerta.
Incorporació immediata (respectant possible preavís si la persona està treballant en aquests moments).
Salari brut anual entre 45.000€ i 50.000€.
Lloc de treball a Sabadell. Possibilitat de realitzar dos dies setmanals de teletreball.
Entitat
Fundación Intermedia
Termini del procés de selecció
Territori / Ubicació
Sabadell
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Famílies (nombroses, monoparentals, etc)
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Cicle superior Administracio i finances
Economista
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Competències Digitals, especialment es requereix un domini molt alt d’Excel.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Detall de funcions:
Liderar l’equip de l’àrea d’Administració i Finances.
Millorar la rendibilitat econòmica de l’entitat.
Impulsar el pla de digitalització dels processos relacionats amb l’àrea de comptabilitat i finances. Actualment es treballa amb Excel i sense un software de gestió.
Seguiment del pressupost econòmic de l’entitat i de la Tresoreria.
Realitzar i fer seguiment del pla de viabilitat: de serveis actius i de serveis potencials.
Responsable del procés de gestió de concursos i subvencions : presentació , seguiment i justificació.
Fer seguiment de l’execució econòmica dels serveis, tant a distància com, puntualment de forma presencial: visites a centres de Barcelona, Hospitalet del Llobregat i Cardedeu.
Gestió i recerca de proveïdors.
Liderar l’equip de l’àrea d’Administració i Finances.
Millorar la rendibilitat econòmica de l’entitat.
Impulsar el pla de digitalització dels processos relacionats amb l’àrea de comptabilitat i finances. Actualment es treballa amb Excel i sense un software de gestió.
Seguiment del pressupost econòmic de l’entitat i de la Tresoreria.
Realitzar i fer seguiment del pla de viabilitat: de serveis actius i de serveis potencials.
Responsable del procés de gestió de concursos i subvencions : presentació , seguiment i justificació.
Fer seguiment de l’execució econòmica dels serveis, tant a distància com, puntualment de forma presencial: visites a centres de Barcelona, Hospitalet del Llobregat i Cardedeu.
Gestió i recerca de proveïdors.
Idiomes
Català a nivell alt o nadiu.
Castellà a nivell alt o nadiu.
Anglès a nivell alt.
Castellà a nivell alt o nadiu.
Anglès a nivell alt.
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
Salari brut anual entre 45.000€ i 50.000€.
Off