Coordinació de suport a entitats federades

Federació ECOM
Explicació de la demanda
ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.

Estem buscant una persona per coordinar el suport i l’acompanyament a les entitats federades, contribuint al seu enfortiment, a la millora contínua del seu funcionament i a la promoció d’un model associatiu alineat amb els drets de les persones amb discapacitat física i/o orgànica.
Entitat
Federació ECOM
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones amb discapacitat
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Ciències Polítiques
Educació Social
Grau Treball social
Postgrau en Direcció i Gestió de ONL's i Fundacions
Sociologia
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Domini entorn Windows i Office.
Experiència treballant amb CRM.
Torns
Matí
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions:
• Dissenyar i coordinar estratègies de suport a les entitats federades, adaptades a la seva diversitat i orientades a enfortir-ne el funcionament i la sostenibilitat.
• Acompanyar processos de millora interna de les entitats, oferint assessorament i eines per a la gestió associativa, la participació democràtica, la planificació estratègica i la innovació.
• Impulsar el treball col·lectiu i les aliances entre entitats, fomentant la cohesió i el coneixement compartit dins del moviment associatiu.
• Detectar, recollir i traslladar les demandes de les entitats a l’equip tècnic i als espais estratègics d’ECOM, garantint-ne la representació.
• Coordinar l’equip tècnic de suport a entitats, assegurant una actuació alineada amb la missió i els objectius d’ECOM, i col·laborant de forma transversal amb la resta de coordinacions de l’entitat.

Perfil requerit:
• Formació universitària en l’àmbit social, comunitari, polític o de gestió.
• Mínim 3 anys d’experiència en el tercer sector o en moviments socials, especialment en funcions d’acompanyament, dinamització o enfortiment associatiu.
• Domini de Windows i Office i experiència treballant amb CRM.
• Nivell alt de català, parlat i escrit.

Competències:
• Compromís.
• Atenció centrada en la persona.
• Adaptació al canvi i polivalència.
• Treball en equip.
• Organització i planificació.
• Capacitat analítica i visió estratègica.
• Comunicació i interrelació amb diferents públics.

Valorarem:
• Certificat de discapacitat
• Coneixement del model social de la discapacitat i dels drets de les persones amb discapacitat.
• Experiència en processos de participació comunitària, dinamització de xarxes o espais col·lectius.

Oferim:
• Incorporació al setembre de 2025.
• Contracte de indefinit.
• Jornada completa de 35 h setmanals (dll a dv cada matí i dues tardes)
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
• Salari: 28.028 € bruts anuals en 14 pagues.
• Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 – Barcelona.

Per participar en el procés selectiu cal enviar el CV a recursoshumans@ecom.cat, amb la referència REF. 25_014, abans del 2 de juliol de 2025 a les 15.00 h.
Idiomes
català i castellà, nivell alt
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
28.028 € bruts anuals en 14 pagues
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades