Tècnic/a responsable d’economia i finances

SETEM Catalunya
Explicació de la demanda
SETEM Catalunya som una associació que denuncia les vulneracions de drets humans, laborals i ambientals que es donen a la indústria tèxtil i electrònica, i al sector bancari, tant en l’àmbit local com global.

Fem pressió a administracions públiques i empreses, sensibilitzem i mobilitzem la ciutadania i oferim propostes formatives per la Justícia Global. Promovem alternatives des d’una mirada solidària, feminista i de justícia climàtica. Treballem en xarxa i promovem espais crítics de debat.

Les persones interessades podeu trametre el vostre CV, carta de presentació i 2 referències dels darrers 5 anys a administracio@setem.org amb l’assumpte “Oferta economia i finances” fins dimecres 7 de maig 2025.
Entitat
SETEM Catalunya
Termini del procés de selecció
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Altres
Titulació mínima requerida
Formació professional
Especialitat acadèmica
ADE
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Es valorarà

Experiències de treball en entitats de l’Economia Social i Solidària.
El compromís amb els Drets Humans i la Justícia Global.
Haver treballat amb projectes finançats per l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, Ajuntament de Barcelona amb el Programa d’Educació per a la Justícia Global, entre altres.
Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya.
Mínim d'experiència professional
Més de 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions tècniques

Manteniment comptable mitjançant comptabilitat analítica.
Facturació.
Confecció i seguiment del pressupost anual de l’entitat i dels diferents projectes.
Gestió financera i de tresoreria.
Confecció d’impostos i comptes anuals de l’entitat.
Sotmetre’s a l’auditoria anual de l’entitat i als projectes que ho requereixin.
Formulació, Seguiment i Justificació econòmica de projectes subvencionats per Administracions públiques en coordinació amb les tècniques responsables dels projectes.
Redacció i supervisió de convenis i contractes de serveis amb proveïdores amb el suport si s’escau de l’assessoria fiscal i laboral.
Capacitat estratègica en l’orientació econòmica i financera en col·laboració amb la Coordinadora i la Junta de Govern de l’entitat.
Proporcionar de manera regular i proactiva informació econòmica i financera a la Coordinadora de l’entitat i suport en la presa de decisions estratègiques.
Identificació proactiva de les fonts de finançament públiques o privades.
Organització documental física i virtual de la documentació comptable i administrativa.
Realització de tasques administratives: documentació, registres electrònics, gestió de l’arxiu digital i en paper.
Gestió de proveïdores en coordinació amb la tècnica responsable d’administració.

Aptituds i competències requerides

Capacitat organitzativa.
Iniciativa i autonomia.
Anàlisi i capacitat resolutiva.
Capacitat i voluntat de treball en equip.
Bones actituds i habilitats socials i de comunicació.
Rigorositat i transparència.
Identificació amb els valors de SETEM Catalunya.

Perfil requerit:

Experiència demostrable mínim de 3 anys en l’àrea d’economia, finances i comptabilitat.
Grau universitari en Grau en Administració i Direcció d’Empreses, o Ciències empresarials o de comptabilitat, Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances o FP II Administratiu.
Conèixer el software comptable Contasol o similar.
Nivell alt en eines de full de càlcul i ofimàtica.
Català i castellà parlats i escrits correctament, coneixements intermedis de la llengua anglesa.
Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques com l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona.
Coneixements en profunditat de bases de convocatòries de subvencions.

Idiomes
Català, castellà i B1 d'anglès
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Condicions del lloc de treball:

Jornada parcial de 30 hores setmanals
Contracte indefinit amb 2 mesos de prova
Flexibilitat horària.
Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya a la ciutat de Barcelona i 60% de la jornada laboral en la modalitat de teletreball.
Incorporació immediata.
Salari
Salari: 23.092,00 € bruts anuals per 12 pagues.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades