Servei de suport en la capacitat jurídica

Fundació Privada CHM Salut Mental
Explicació de la demanda
DADES DE L’ENTITAT:
NOM DE L’ORGANITZACIÓ: FUNDACIÓ CHM SALUT MENTAL
CENTRE DE TREBALL: Servei de suport en la capacitat jurídica
ACTIVITAT PRINCIPAL DE L’ORGANITZACIÓ: Serveis socials en salut mental
POBLACIÓ DEL CENTRE DE TREBALL: Barcelona
ADREÇA: Avio Plus Ultra, 6.
PERFIL DEL LLOC DE TREBALL:
LLOC DE TREBALL: Referent servei de suport en la capacitat jurídica
FUNCIONS PRINCIPALS:
1. Identificació de necessitats presents i futures de suport i acompanyament personal, establint estratègies per mantenir i millorar la qualitat de vida de la persona ateses i garantir el respecte a la seva voluntat, desigs i preferències.
2. Realitzar coordinació i seguiment amb els diferents agents implicats; recursos i serveis que puguin donar resposta a les necessitats de les persones ateses: administració, laboral, habitatge, temps lliure, salut; etc.
3. Elaborar, actualitzar i avaluar el seguiment del Pla individual de treball, conjuntament amb l’equip interdisciplinari, i amb la participació del usuari.
4. Fomentar i establir un vincle de suport amb les persona ateses i en coordinació amb l’auxiliar de tutela.
5. Realitzar tasques de gestió, seguiment, control i/o supervisió en l’àmbit econòmic i patrimonial quan sigui necessari.
6. Realització d’informes i altres gestions de caràcter administratiu.
7. Fer les visites periòdiques i entrevistes de seguiment amb els usuaris i realitzar el acompanyament i suport necessaris en activitats com: vinculació a serveis, visites mèdiques, canvi de lloc de vida, tràmits judicials, etc.
8. Articular les mesures de suport necessàries per a garantir l'exercici de la capacitat jurídica de les persones ateses en el servei i fomentar la participació comunitària d'aquestes
Entitat
Fundació CHM Salut Mental
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Atenció directa
Territori / Ubicació
Barcelona (província)
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Salut mental
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Diplomada en educació social
Treball Social
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
-Experiència en atenció directa amb persones amb TM.
-Experiència professional de suport en l’exercici de la capacitat jurídica.

APLICACIONS OFIMÀTIQUES: Microsoft Office.
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Menys d’un any
Tasques i responsabilitats
1. Identificació de necessitats presents i futures de suport i acompanyament personal, establint estratègies per mantenir i millorar la qualitat de vida de la persona ateses i garantir el respecte a la seva voluntat, desigs i preferències.
2. Realitzar coordinació i seguiment amb els diferents agents implicats; recursos i serveis que puguin donar resposta a les necessitats de les persones ateses: administració, laboral, habitatge, temps lliure, salut; etc.
3. Elaborar, actualitzar i avaluar el seguiment del Pla individual de treball, conjuntament amb l’equip interdisciplinari, i amb la participació del usuari.
4. Fomentar i establir un vincle de suport amb les persona ateses i en coordinació amb l’auxiliar de tutela.
5. Realitzar tasques de gestió, seguiment, control i/o supervisió en l’àmbit econòmic i patrimonial quan sigui necessari.
6. Realització d’informes i altres gestions de caràcter administratiu.
7. Fer les visites periòdiques i entrevistes de seguiment amb els usuaris i realitzar el acompanyament i suport necessaris en activitats com: vinculació a serveis, visites mèdiques, canvi de lloc de vida, tràmits judicials, etc.
8. Articular les mesures de suport necessàries per a garantir l'exercici de la capacitat jurídica de les persones ateses en el servei i fomentar la participació comunitària d'aquestes

PERFIL PROFESSIONAL DE LA PERSONA CANDIDATA:
FORMACIÓ: Titulat/da Grau Mig: Educació Social i/o Treball Social.
EXPERIÈNCIA:
-Experiència en atenció directa amb persones amb TM.
-Experiència professional de suport en l’exercici de la capacitat jurídica.
IDIOMES: castellà i català.
APLICACIONS OFIMÀTIQUES: Microsoft Office.
CONDICIONS ECONÒMIQUES I LABORALS:
TIPUS DE CONTRACTACIÓ: indefinida
DATA D’INCORPORACIÓ: immediata
JORNADA ANUAL: 1.720 hores.
REMUNERACIÓ ANUAL APROXIMADA: 21.470 euros bruts anuals

Els currículums s’han de tramitar a través de la web www.grupchmsm.com a l’apartat Qui som - Treballa amb nosaltres, indicant la REF. 08/2025 FCHMSM
S’acceptaran currículums fins el dia 24 de maig de 2025
Idiomes
castellà i català
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
REMUNERACIÓ ANUAL APROXIMADA: 21.470 euros bruts anuals
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades