Federació ECOM
Explicació de la demanda
ECOM som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.
Volem incorporar una persona per fer suport i acompanyament a les entitats federades que presten o gestionen serveis, contribuint al seu enfortiment, a la millora contínua de la seva gestió i a la promoció de models de serveis alineats amb els drets de les persones amb discapacitat física i orgànica.
Volem incorporar una persona per fer suport i acompanyament a les entitats federades que presten o gestionen serveis, contribuint al seu enfortiment, a la millora contínua de la seva gestió i a la promoció de models de serveis alineats amb els drets de les persones amb discapacitat física i orgànica.
Entitat
Federació ECOM
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Tipus d'oferta
Estructura
Territori / Ubicació
Barcelona
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Persones amb discapacitat
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Coneixements de SinergiaCRM
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Funcions:
• Assessorament individualitzat en gestió de serveis i normativa de serveis socials (acció concertada, cartera de serveis, negociació patronal, etc.).
• Detecció de necessitats comunes i impuls d'accions col·lectives (formacions, materials, espais de treball).
• Dinamització d'espais de trobada i intercanvi entre entitats.
• Elaboració de materials tècnics per a la millora i adaptació dels serveis.
• Representació i defensa dels interessos de les entitats en espais de coordinació i incidència.
Perfil requerit:
• Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.
• Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Domini del paquet Office i experiència treballant amb CRM.
• Nivell alt de català parlat i escrit.
Competències:
• Compromís.
• Atenció centrada en la persona.
• Adaptació al canvi.
• Treball en equip.
• Organització i planificació.
• Capacitat d’anàlisi i resolució.
• Comunicació i interrelació amb diferents públics.
Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
• Coneixements de SinergiaCRM.
Oferim:
• Incorporació immediata.
• Contracte indefinit.
• Jornada a temps complet de 35 h setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
• Salari: 24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
• Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 - Barcelona
• Assessorament individualitzat en gestió de serveis i normativa de serveis socials (acció concertada, cartera de serveis, negociació patronal, etc.).
• Detecció de necessitats comunes i impuls d'accions col·lectives (formacions, materials, espais de treball).
• Dinamització d'espais de trobada i intercanvi entre entitats.
• Elaboració de materials tècnics per a la millora i adaptació dels serveis.
• Representació i defensa dels interessos de les entitats en espais de coordinació i incidència.
Perfil requerit:
• Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.
• Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.
• Domini del paquet Office i experiència treballant amb CRM.
• Nivell alt de català parlat i escrit.
Competències:
• Compromís.
• Atenció centrada en la persona.
• Adaptació al canvi.
• Treball en equip.
• Organització i planificació.
• Capacitat d’anàlisi i resolució.
• Comunicació i interrelació amb diferents públics.
Valorarem:
• Certificat de discapacitat.
• Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.
• Coneixements de SinergiaCRM.
Oferim:
• Incorporació immediata.
• Contracte indefinit.
• Jornada a temps complet de 35 h setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.
• Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.
• Salari: 24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
• Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 - Barcelona
Idiomes
català nivell alt parlat i escrit
castellà
castellà
Disponibilitat de vehicle propi
No
Salari
24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.
L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica
Oferta en PDF