Coordinador/a projectes de lleure (Manresa, jornada completa, indefinit, híbrid)

Fundació Pere Tarrés
Explicació de la demanda
ens experiència en la coordinació de projectes socials i educatius? Has liderat equips i t’apassiona l’impacte social?

A la Fundació Pere Tarrés estem buscant un/a Coordinador/a de Serveis i Projectes per treballar amb col·lectius en risc de vulnerabilitat i impulsar iniciatives de lleure educatiu. Aquesta és una oportunitat única per sumar-te a una entitat amb més de 60 anys de trajectòria en el sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social, on podràs deixar empremta i créixer professionalment.

Què t’oferim?

Contractació indefinida i jornada completa
Treball híbrid, amb possibilitat de treballar en remot parcialment (a partir dels 3 mesos)
Flexibilitat horària, amb dues tardes lliures a la setmana
Formar part d’un projecte social amb impacte real
Un equip compromès i amb vocació
Entitat
Fundació Pere Tarrés
Termini del procés de selecció
Tipus de col·laboració
Presencial
Territori / Ubicació
Manresa
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció
Diversos
Infància
Joventut
Educació en el lleure i serveis educatius
Titulació mínima requerida
Llicenciatura/grau
Especialitat acadèmica
Educacio
educador social
Grau en Psicologia
Grau Pedagogía
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar
Grau en l’àmbit social o educatiu
Experiència en la direcció i/o coneixement tècnic de projectes d’intervenció socioeducativa, dinamització, informació, acompanyament i orientació juvenil.
Capacitat d’iniciativa, organització i autonomia personal
Títol director/a de lleure
Competències digitals avançades i ofimàtiques (Paquet Office, etc)
Torns
Matí
Tarda
Tipus de jornada
Jornada sencera
Nombre de llocs demandats
Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional
Entre 1 i 3 anys
Tasques i responsabilitats
Coordinar i impulsar els projectes assignats, assegurant-ne la qualitat i adaptació a les necessitats dels col·lectius beneficiaris: menjadors escolars, casals d'estiu, tallers d'estudi assistit, talleristes
Coordinar-te amb l’Administració Pública i altres agents socials per garantir l’èxit de les iniciatives.
Gestionar i supervisar els equips educatius, vetllant per la seva formació i desenvolupament professional.
Gestionar els Recursos Humans dels projectes: selecció i cobertura de vacants i substitucions.
Fer el seguiment econòmic dels serveis i garantir-ne la sostenibilitat.
Avaluar resultats i generar propostes innovadores que reforcin l’impacte de l’entitat.
Idiomes
Bon nivell de Català i Castellà
Disponibilitat de vehicle propi
No
Millores i altres incentius laborals
Treball híbrid, amb possibilitat de treballar en remot parcialment (a partir dels 3 mesos)
Flexibilitat horària, amb dues tardes lliures a la setmana
Off

Recorda que si has omplert a la teva fitxa d'usuari els camps d'informació, aquests seran utilitzats per la teva sol·licitud.

Requeriments de càrrega

Autorització de tractament de dades personals: 

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. 

Autoritzo que les meves dades quedin incorporades a la Base de Dades de la Taula d'entitats del Tercer sector Social de Catalunya, amb la següent Finalitat del tractament:

Permetre que s'envii a les demandes de professionals a les què aplico mitjançant la Plataforma per a Professionals de la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. 

En qualsevol moment podré revocar el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament prèvia a la revocació, eliminant el meu usuari i comunicant a dades@tercersector.cat l'eliminació del meu currículum del servidors de la Taula. 

Més informació sobre la nostra política de privacitat de dades